
Isän pyssy.

tiistai, 13. syyskuu 2011

Isän pyssy.

tiistai, 13. syyskuu 2011

Tässä nukkekotini aivan alkuvaiheessa ,keittiön kalusteet puuttuvat kokonaan ja suurin osa huonekaluista.
tiistai, 13. syyskuu 2011

Tässä on vauvan omat vaunut.

Tein "IKEAN" hyllykön

Huone on vielä keskeneräinen!

Radio-ohjattava pikku auto.

.. Ja tietenkin omat vauva-kuvat
tiistai, 13. syyskuu 2011


wc-pönttö on tehty tyhjästä lankarullasta ja pahvista.

silityslauta on tehty tulitikuista,kankaasta ja pahvista

Tämä pesuallas pitäisi maalata toisen kerran.

Tämä taas esittää vessapaperirullaa
maanantai, 12. syyskuu 2011


Roosa tyttö leikkimässä palikoilla. Palikkalaatikko on jäätelötikuista ja palikat ovat hamahelmiä.
palikkatorni on rakennettu cocktailtikusta sekä vaahtomuovista.

Valokuvat ovat nätisti saatu albumeihin. Valokuva-albumit on pahvia ja päällinen koristepaperia.


Roosan kynäpaketti. Kynät ovat kocktailtikusta




